Prowadzisz biznes, który ucierpiał w związku z obostrzeniami wprowadzonymi przez rząd w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się koronawirusa? Straciłeś spory ruch w sklepie? Nie wiesz jak dotrzeć ze swoim produktem lub usługą do nowych klientów? Odpowiedź na te pytania jest bardzo prosta: sprzedaż towarów i usług w internecie. Poprzez sklep internetowy oraz social media. Koszt uruchomienia sklepu online oraz prowadzenia profili i kampanii reklamowych w social mediach może szybko przerodzić się w bardzo zyskowną część twojego biznesu.

Wraz z ograniczeniem możliwości prowadzenia działalności oraz swobodnego przemieszczania się, ilość czasu jaką spędzamy w sieci drastycznie wzrósł. Powoli zmieniają się także przyzwyczajenia wielu konsumentów. Coraz więcej osób kupuje w sieci. Wielu naszych dotychczasowych klientów z powodzeniem wykorzystało szansę, jaką daje internet i zdecydowało się na poszerzenie swojej oferty.

Jak dotrzeć do nowych klientów?

Jeden z klientów zdecydował się na stworzenie profesjonalnego sklepu internetowego i całkowicie przeniósł sprzedaż produktów do sieci. Już wcześniej samodzielnie prężnie prowadził swoje media społecznościowe, więc wykorzystał ten kanał do promocji sklepu. Bez pozycjonowania sklepu w Google udało mu się utrzymać rentowność działalności już w pierwszym miesiącu. Ruch w sklepie online w porównaniu do ruchu sklepie stacjonarnym był zaledwie o 35% niższy. Bez pozycjonowania i bez płatnej reklamy na Facebooku. A do tych powoli się szykujemy i zbieramy dane analityczne.

Inny z naszych klientów, dla którego prowadzimy profil w mediach społecznościowych oraz realizujemy dla niego kampanie reklamowe na Facebooku, a który prowadzi jedynie sprzedaż stacjonarną, zdecydował się na intensyfikację działań w social mediach, poszerzył możliwość składania zamówień także o drogę telefoniczną oraz mailową i wprowadził możliwość dostawy towarów do domu.

Po początkowym spadku ruchu w związku z wprowadzonymi ograniczeniami i koniecznością skrócenia godzin pracy, dziś sklep ponownie musiał wydłużyć godziny pracy, a ilość zamówień sklepie wzrosła. Nowe usługi po prostu bardzo dobrze odpowiadają na aktualne potrzeby klientów.

Dalej zastanawiasz się jak rozwiązać problem ze spadkiem sprzedaży w swoim sklepie? Jak zdobyć klientów w tych trudnych czasach? Przemyślana strategia rozpoczęcia działalności w internecie, analiza konkurencji, profesjonalny sklep online wraz z działaniami w mediach społecznościowych. To wszystko czego potrzebujesz, aby twoja marka zaistniała w sieci. Skontaktuj się z nami i przekonaj się, co możemy dla Ciebie zrobić.